31/08/2017

Het culinair evenement Taste Sensation werd zondag voor het tweede jaar op rij gehouden. In het centrum van Deurne stonden diverse kraampjes waar bezoekers terecht konden voor culinaire hoogstandjes. Ook waren verschillende winkels in het centrum geopend.​

Taste Sensation is een initiatief van Lionsclub Deurne en wordt onder meer in samenwerking met filmfestival Nacht van het Witte Doek georganiseerd. Koks, cateraars, restaurants, bakkers, ijsmakers, presenteerden hun gezondste en lekkerste gerechten. Taste Sensation heeft de ambitie uit te groeien tot een toonaangevend evenement met een wedstrijdelement als stimulans voor innovatie in de wereld van voeding. Daarbij staat gezondheid voorop.
Op 4 juli streden Spijs van Gijs uit Deurne, Streeckhuys uit Deurne, Marielle van Lieshout uit Liessel, Soeplesse uit Deurne, Beijers uit Deurne, Herberghe In de Heerlijckheid Deurne en Restaurant Se7en uit Helmond met elkaar tijdens een echte kookwedstrijd. De jury beoordeelde de gerechten aan de hand van een streng toetsingskader. De finalisten waren Soeplesse, Beijers en Herberghe In de Heerlijckheid. De prijsuitreiking was zondag tijdens Taste Sensation. Herberghe In de Heerlijckheid kwam als winnaar uit de bus.

Veel foto's vind je hier.