14/07/2017

Vanaf 14 Juli kan men de nieuwe Lionsapp. downloaden in de app.store van Apple en Android store. Voor Windows gebruikers kan dit vanaf
1 augustus 2017. Met het downloaden accepteert u de gebruiksvoorwaarden en kunt u na inloggen direct aan de slag. Inloggen doet u op de bekende wijze; met de gebruikersnaam waarmee u in LOLAS geregistreerd staat met het daarbij behorende, recent aangepaste wachtwoord. Als u het wachtwoord vergeten bent kunt u in Lolas via 'wachtwoord vergeten' het wachtwoord opnieuw aanvragen.
Het was een inspirerend en uitdagend proces om tot de ontwikkeling te komen van deze Lionsapp. Het SICTA team van lions Nederland hoopt dat deze app aan uw behoefte voldoet en wenst u er veel plezier mee.