04/05/2017

We zijn verbijsterd en intens verdrietig. Voor het eerst in de geschiedenis van onze club hebben wij afscheid moeten nemen van een actief lid. Joost Koolen was een Lion in hart en nieren. Hij was op z’n best tussen de mensen en was echt blij en tevreden als hij had gezien dat anderen dat waren.

Joost was er altijd en stond altijd klaar. Hij zette zich in voor projecten met een goed doel en was daarnaast bij uitstek de ceremoniemeester van clubactiviteiten die voor lol en sfeer werden georganiseerd. Het familieweekend bij Nederweert en onlangs nog het mannenweekend in Gent zijn daar voorbeelden van.

Joost was een absolute levensgenieter.  Hij heeft samen met Annemieke het begrip “Bourgondische leefstijl” tot in de finesses geleefd. Joost, een warme persoonlijkheid, gastvrij,  grappig ook, kok, hockeyer, golfer, koikarper-houder en entertainer.

Bedankt Joost, bedankt voor wie je was en dat wij ons mochten rekenen tot de vriendenkring van jou en Annemieke.  We zullen dierbare, dankbare en vooral veel mooie herinneringen aan je bewaren.

Het volle en intens geleefde leven van Joost was nog niet klaar. Joost, een Lion, een onconventionele Lion, een Bourgondiër, een mensen-mens, een grote, trouwe vriend is heengegaan.  Wij zullen hem intens missen.

Sterkte wensen wij Annemieke, kinderen, ouders, familie en vrienden bij de verwerking van dit grote verlies.

Lions Club Deurne