13/04/2021

Bij elke algemene vergadering van Lionsclub Deurne wordt er door de leden kleingeld ingelegd voor de stichting Fight for Sight.
Ondanks alle corona perikelen hebben we onlangs een donatie van € 482.33 kunnen doen. Door de samenwerking met Wilde Ganzen wordt deze donatie vermeerderd met 50%.

Fight for Sight kan daardoor een bedrag € 723.50 spenderen aan het voorkomen van blindheid in derdewereldlanden!

De ontvangen donatie zal concreet gebruikt worden voor lopende projecten w.o. oogzorg van kinderen en volwassenen, opleiding van artsen, voor operatie-instrumenten, gebouwen en nog vele andere noodzakelijkheden.

Fight for Sight is een stichting van alle Lionsclubs in Nederland. Al meer dan 50 jaar voeren zij succesvol projecten uit in Afrika en Azië. Vele honderdduizenden kinderen en volwassenen hebben zij met o.a. een eenvoudige staaroperatie weer het licht kunnen geven waardoor zij een toekomst kregen en zelfredzaam werden. Een impressie van hun activiteiten zien jullie op de volgende link:https://www.youtube.com/watch?v=ZVp5XGTUB54