Zangeres/gitarist Marieke Kanters en jojo'er Nick Willemse hebben de talentenwedstrijd Deurne's got Talent gewonnen. Marieke won in de categorie basisschool en Nick in de categorie voortgezet onderwijs. De finale was afgelopen zondag in een volgepakte zaal van cultuurcentrum Martien van Doorne. De publieksprijs ging naar de groep jongens van Hebbes bestaande uit Daan, Nino, Max, Daan, Tijn, Joost en Mart. Deurne’s got Talent is een samenwerking van Nacht van het Witte Doek, Leef Deurne, DMG, KHD. Deurne Palet van de Peel en Animato. Lionsclub Deurne ondersteunt de wedstrijd. Tijdens de finale kwam een grote diversiteit aan acts voorbij, variërend van dans, jongleren, muziek en zang. Voor de juryleden Koen Linders, Hanneke van Gog-Kuunders, Miranda Habraken en secretaris Leo Claessens was het een hele klus om de artiesten te beoordelen maar uiteindelijk wonnen Marieke Kanters en Nick Willemse. Naast de eer, kregen ze ook een cheque van 100 euro voor het volgen van een workshop. De publieksprijs ging naar de jongens van Hebbes bestaande uit Daan, Nino, Max, Daan, Tijn, Joost en Mart.
Naast de optredens van de finalisten waren er ook twee optredens; finalist Daniel Stosic van Holland’s Got Talent en Guusje Schuit van het Junior Songfestival. De presentatie was in handen van Jochem van Gelder, die zich sterk maakt voor de stichting Energy4all.

Meer foto's zijn hier te bekijken en meer info over Energy4all: lees je hier.