Een groot aantal mensen zet zich in deze coronatijd in voor mensen die hulp nodig hebben. Wij willen deze mensen graag een presentje geven. Enkele bedrijven stellen daarvoor een gezond
kerstpakket beschikbaar. Lions Club Deurne wil graag in contact komen met vrijwilligers, mantelzorgers, familieleden, vrienden, buren, zorgprofessionals, die in deze coronatijd iets bijzonders voor een ander hebben gedaan. We hebben 200 kerstpakketten voor onze coronahelden.

Hoe pakken we het aan?
Iedereen in Deurne mag/kan een coronaheld voordragen door een mailtje te sturen naar deurne@lions.nl Geef met een korte toelichting aan waarom de voorgedragen persoon een coronaheld is. Graag ontvangen wij tevens naam en adres van de voordrager, zodat wij een tegoedbon voor een gezond kerstpakket kunnen sturen. Reacties moeten uiterlijk op vrijdag 4 december binnen zijn.

Speciale commissie
Een speciale commissie selecteert uit de inzendingen de 200 coronahelden en stuurt een kerstpakket-bon naar de voordrager, die zijn of haar coronaheld kan verrassen. Als er meer dan
200 aanvragen zijn zal er worden geloot. De kerstpakketten kunnen op 11 en 12 december door de coronahelden zelf worden afgehaald bij het Streeckhuys in Deurne.

Geen correspondentie.
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd en alle gegevens worden met inachtneming van privacywetgeving behandeld en na
12 december 2020 vernietigd.

Deze actie wordt mede mogelijk gemaakt door:
't Streeckhuys, Smood, Bakkerij Vedder en DAS publishers