We weten dat elke club van die bijzondere leden heeft. Mensen waar je als club niet zonder kunt. Goudhaantjes zijn het. Om die in het zonnetje te zetten heeft Lionsclub deze kerstactie aan hen opgedragen.  Om die in het zonnetje te zetten heeft Lionsclub deze kerstactie aan hen opgedragen.

Zaterdag 11 december werden vele clubhelden bedankt voor hun grote inzet voor hun club. Hun verbondenheid en niet van zelf sprekende bijdrage voor hun club verdient applaus. Van de club, maar ook van ons als gemeenschap. De clubhelden ontvingen van de voorzitter van Lionsclub Deurne, Andre Jacobs, een heerlijk en gezond voedsel kerstpakket.

Een zeer gewaardeerde actie en onze helden zijn erg voldaan door deze extra aandacht. De komende week gaat Lionsclub Deurne de voedselbank nog verblijden met nog eens tientallen van deze heerlijke kerstpakketten.