Met de naam Castle Fair Deurne wilde de Lions Club Deurne in 2009 met een openluchtbeurs de diverse facetten van het goede (buiten)leven' onder de aandacht brengen. Er was een valkenier met zijn vogelshows en de spectaculaire paardenshows door leerlingen van het Hippische opleidingscentrum Helicon in een speciaal hiervoor aangelegde, grote paardenbak, en een show van klassieke wagens voor de start van een toertocht door de Deurnese Oldtimerclub.

De KHD kreeg een cheque van Euro 1.500,- vanwege haar deelname aan de Castle Fair. Het organiserend comité, onder leiding van Lodewijk-Jan Doensen van de Lions Club Deurne, kon een cheque van Euro 10.500 overhandigen aan de 7 muziekverenigingen onderdeel van de HaFaDru Deurne die dit geslaagd evenement muzikaal hebben ondersteund