19/06/2017

Inkomend president Frank van Tilburg en partner Riet heten de gasten hartelijk welkom. Het belooft, bij de aanblik van de aangeklede locatie in de tuin, een mooie en gezellige avond te worden. Zittend president Frank Wolters blikt terug op een jaar dat als motto kende: “Sterk van binnen, sterker naar buiten”.

Zeker bij het overlijden van Joost Koolen is gebleken dat we sterk van binnen zijn, zo memoreerde Frank. En sterk naar buiten kwam goed tot uiting bij onze inspanningen voor het welslagen van o.a. de Food Sensation als onze bijdrage aan De Nacht van het Witte Doek en de wijnactie. Vooruitkijkend verheugde hij zich op het centennial dinner van 1 juli a.s.

Een tevreden president droeg vervolgens het roer over aan opvolger Frank van Tilburg, die als grote roerganger LC Deurne door jaargang 2017-18 zal gaan leiden.

De geheime commissie, vertegenwoordigd door Arthur, reikte de awards uit. De schalg ging (weer eens) naar André. In zijn dankwoord maakte deze ons deelgenoot van zijn drukke leven. Hij beloofde zich in te spannen om, als het maar even zou kunnen, de vergaderingen bij te wonen.

De Winterslagaward ging naar Hans Dirks voor zijn verdiensten gedurende zijn lidmaatschap van LC Deurne. Tot grote spijt van Hans én van de gehele Lionsclub heeft hij besloten, wegens drukke werkzaamheden/nieuwe uitdagingen, zijn lidmaatschap op te zeggen.

De geheime commissie had ook een nieuwe award ingesteld: Life Time Award. Deze werd toegekend aan Joost Koolen voor zijn inbreng en inzet. Zijn vrouw Annemieke nam het beeldje van een leeuw geroerd in ontvangst.